"- Mamma, jag ska bara maila Janne!"

För någon månad sedan skaffade Ellen sig en mailadress. Stort! :-)
Hon är verkligen jätteduktig på att skriva och fixa allt själv och hon lär sig mycket genom det. Hittills har hon mailat med de närmst sörjande, d.v.s. mig, Martin, Lotta, Ola, pappa och hennes kompis Maja. Hon är inne titt som tätt för att kolla om hon fått mail. :-)

Idag satt hon vid datorn när vi skulle äta middag. Vi ropade på henne att hon skulle komma.

"- Jag kommer strax. Jag ska bara maila Janne!"

Ööhh..... VA?! Janne?! Hallå?! Stopp och belägg! Vem är det?

Som mamma hann jag i två sekunder bli aningen nervös och tusen tankar hann nog snurra runt inne i skallen..... men det var grönt ljus......
Lottas närmsta "gubbar" på jobbet känner Ellen ganska väl efter alla gånger hon varit med sin moster där uppe på C4 Teknik. Detta var en av dem och mamma Pernilla kunde andas ut igen! :-) *ler*

Kommentarer
Postat av: Denise

Hej Pernilla! Jag älskar att följa din blogg, och livet i Skånelandet..



Nu har jag skaffat mig en blogg.. :)

2008-12-18 @ 11:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0