Brädad av en jäkla TUB!!!

Jag brukar vara en tråkig matte och ha torra leversnittar i fickan när jag är ute med Basti - inget som lockar sådär extra precis....
Idag tänkte jag slå på stort och fyllde en påse med köttbullar och prinskorvar (hehe, nu kommer alla hundar att flockas runt mig för en gångs skull!).

Men det kunde jag ju fantisera om! Snacka om att bli brädad ........ av en jäkla tub!!!!
Mia hade med sig en ny grej ( ialla fall för mig) - en TUB med leverpastej!!!
Hon tog bara upp den, klämde lite och så åt hundarna direkt från tuben..... snacka om smidigt!
Och snacka om att jag kunde stå där med mina köttbullar och korvar...... Basti ville byta matte och när jag kalla in honom så kom han snällt ...... men inte till mig - utan till Mia!!! Jäkla hund! Gå fot är väl inget problem.... bara man har en tub i fickan.... *hrrrm*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0