Eftermiddagen ska tillbringas i en sporthall....

Har precis kommit hem efter en hundrunda i Bockeboda med Tina. Ellen ska spela fotbollturnering och jag har nu stått i valet mellan att följa med och tillbringa eftermiddagen i en sporthall - sådär kul *hrmm* - eller stanna hemma och städa..... tufft val!

Efter långa överläggningar har jag nu beslutat att följa med på familjeutflykten och ska alltså heja på min dotter när hon (mot sin vilja!) ska iväg och spela matcher.
Ellen själv gillar inte alls det här med matcher. Hon tycker bara om att träna - inget mer...... lite märkligt, eller?

Jag hoppas de har kiosk i den här sporthallen men för säkerhetsskull så ha Martin åkt upp till Konsum för att inhandla nödproviant så att vi "klarar" oss en hel eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Tanja

Det är inte alls konstigt att Ellen inte vill spela matcher, jag var precis lika dan när jag växte upp. Det var träningen som var kul. Att spela match innebar bara att någon måste förlora och jag tyckte alltid så synd om just dom. Om det sen var mitt egna lag eller motspelarna hade ingen betydelse.

Kram

2008-12-28 @ 15:26:58
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0