Första plåtningen med nya objektivet!

Hade planerat att ta med kameran och det nya objektivet på hundrundan idag men när man tittar ut så är det dimma!!! Tog med mig kameran ändå med förhoppning om att det skulle lätta vilket det också gjorde men har man inte vädret att klaga på så finns det alltid andra syndabockar - t.ex. hundarna som antingen var alldeles för nära inpå eller sprang som yra höns. När man sitter där på huk och har siktat in sig på ett objekt så vill man ju helst inte  bli "attackerad" av hundpussar från någon av de andra två....

Men skam den som ger sig - nya tag imorgon!




"- Jag tror jag har hittat något!"


Kommentarer
Postat av: Helena Johansson

ÅÅÅååå! Vad orättvist!Jag vill också prova mitt nya...

2008-12-31 @ 12:02:19
URL: http://www.jaquilines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0