God morgon!

Ville bara säga God morgon och hälsa alla tillbaka till en härlig ny arbetsvecka (visst låter jag väldigt käck?! :-)   ). Egentligen är jag tok-trött, har påsar under ögonen, gäspar en gång i minuten och känner mig tung i huvudet.... men det ser ju inte ni :-)  

Möttes av en väldigt skojfrisk busschaufför tidigt i morse och jag fattade inte ens att han skojade med mig.... förrän han påtalade det (han såg nog hur mina stackars små hjärnceller arbetade febrilt för att försöka komma igång och förstå vad han egentligen sa...).
Morgonbussen är inte till för att samtalas på.... inte när det gäller mig själv i alla fall.... den turen är endast till för mental förberedelse inför en låååång arbetsdag!

Jobbar till 18.00 ikväll...... se you later....

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0