Hur trött var jag egentligen?

Jag vet inte om jag var övertrött i går kväll när jag skrev de sista inläggen på bloggen. Nu när jag sitter här och läser igenom det som handlade om mig och Martin och våra olikheter så inser jag att jag har höjt honom till skyarna och själv framstår jag som fullkomligt värdelös och oduglig - förutom när det gäller kändisarna då...... ;-) *ler*

Martin läste precis inlägget och hans leende blev bredare och bredare och nog tyckte jag att han växte någon centimeter också!
Men det är som jag brukar säga:

"- Jag har andra goda sidor...."

För visst är det så som du skrev Tanja (se kommentar), attsingen vad trist det hade varit om vi både hade älskat att städa och tvätta! Nu behöver vi ju inte bråka om vem som ska få göra det..... i vårt fall är det ju enkelt, eller hur? :-)

En kort lista på saker som jag är bättre på än Martin (känns viktigt att få skriva detta!) ;-)

· sjunga (Martin är näst intill tondöv...)
· slå in presenter
· handla presenter
· ööhhhh.............

Det var svårt! Fick svälja stoltheten och fråga Martin vad jag var bättre på än honom...... det blev tyst.... väldigt tyst!
Vad betyder det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0