Ja tack, gärna en resa till Grekland!

Jag och Ellen körde och köpte "Mamma Mia" nu ikväll och har sedan dess suttit bänkade i soffan och tittat och sjungit med till låtarna :-)
Såg den första gången på bio men den tål att ses igen..... och igen...... :-)



Inte konstigt att folk vill resa till Grekland efter att ha sett den filmen.... Helt otrolig natur - och vilket vatten sen då!!! Sånt vatten man bara drömmer om ( ialla fall jag) - turkost och helt klart!

Tja, med tanke på att det endast är några dagar kvar tills jag blir hälften av 70 så har jag väl rätt att skriva en önskelista.....
Den är stående.... och lär väl så förbli med tanke på vad det är jag vill ha....!

· 70-300 objektiv till min kamera
· stativ
· extra blixt
· en liten lap-top som jag lätt kan ta med mig
· ny mascara
· Thomas Sabo halsband med berlocker
· duntäcke
· tja... en resa till Grekland.... :-)
· ............

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0