Jag är vaken!

Nu är jag uppe (igen) och redo för dagens program! Känner dock att jag behöver uppsöka soffan i eftermiddag för att ladda batterierna lite extra inför kommande arbetsvecka...... det har man ju inte hunnit denna helgen precis... :-)

Kan absolut konstatera att jag är fruktansvärt otränad eller gammal eftersom jag har ont i hela kroppen efter den där dragkampen.... Jag går som en gammal kärring! Efter två vurpor och där man kanat med repet - ja då blir det tydligen så här. Ge mig en käpp eller en rullator!

Nu ska jag snart köra och hämta barnen och fixa lite ärenden innan jag ska på lunch i Vitemölla. Ska bli jättemysigt..... naturligtvis tar jag med min följeslagare - kameran!


Gringelstads enda busshållsplats....

Vi hörs senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0