Jag tvingas ta min 2:a sortering av trosor!

Vår tvättmaskin har kommit och imorgon ska vi hämta den! Nu har det gått ganska långt eftersom t.o.m. JAG kan känna en liten tillstymmelse av längtan efter den där maskinen...;-)
Man är ju inte van vid att behöva rota längst ner i troslådan efter några respektabla trosor..... inte för att jag skulle visa dem för någon.....men ändå! Man har ju sina favvo-trosor som man använder helst och mest....... men nu har man ju fått ta 2:a sorteringen också...*skratt*

Hur som helst så ska det bli skönt att komma tillbaka till gamla vanor igen - d.v.s. man lägger sin smutstvätt i en hög på golvet på ovanvåningen - plötsligt är smutstvätten borta och hamnat i tvättkorgen på nedervåningen (visst är det märkligt?!) - den tvättas - och vips så ligger den ren och fint hopvikt i garderoben eller lådorna! Visst är det ett fantastiskt fenomen?! Är det fler som upplever sådana fenomen hemma hos sig? :-)

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Det där fenomenet finns faktiskt i vårt hus också men det är jag som är James här.

Kram Tanja

2008-12-11 @ 22:24:16
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Sofie

NEJ! Och då är ju jag ändå miss Sof(ph)ie...

2008-12-12 @ 11:52:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0