Martin = lammkött?!

December månad. Det är så intensivt och så mycket som ska fixas och så mycket som händer. Knappt har man hunnit tända det fösta ljuset och sen brinner alla fyra! Lucia har hunnit sjunga och plötsligt så knackar Jultomten på dörren och sen börjar folk ladda om batterierna inför nyår...... Hjälp vilket tempo!

Någonstans mellan allt presentpapper (som rivits av paketerna) och nyårsraketerna så är det tydligen så att jag blir ett år äldre...*suck* Hur hinner man det egentligen?! Jag har inte tid!

Barnslig som man är så gillar jag innerst inne att fylla år men inte nödvändigtvis att behöva bli äldre...  Martin gottar sig rejält de få dagar mellan december och januari innan han blir jämnårig med mig... :-( 
Det skiljer exakt 23 dagar mellan oss men någon rolig jäkel placerade nyårsafton däremellan så enligt Martin så skiljer det ett år *suck*

Vad gör det för oss - att jag är kärring och han lammkött i 23 dagar?

Sov gott!


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0