Nu har jag bölat igen.....

Jag hade bestämt mig och var helt överens med mig själv - no tears today när det var dags att önska Jessica lycka till på nya jobbet och överräcka "Hej då-presenten".

Jäkla skit! :-(   Jag som brukar kunna styra mina känslor ganska bra hamnade i ett totalt okontrollerbart tillstånd i några minuter. Tårarna flödade och jag fick inte stopp på dem.... Tusen tankar hinner snurra genom skallen:

"- Skärp dig nu Pernilla! Bit ihop! Böla inte! Säg det du skulle säga...... folk väntar ju......"

Inte gör det saken bättre när jag tittar upp och ser att Jessica gråter lika mycket....

Jag som hade förberett mig på vad jag skulle säga. Hade fått med så många bra grejer men nu kom inget av det med....
Det blev typ:
 
"- Här, varsågod, vi kommer att sakna dig.....lycka till!"

Men du vet vad jag tycker och känner Jessica - vi har både pratat och skrivit om det så jag känner mig ganska lugn ändå.

Kram

Kommentarer
Postat av: Tanja

Usch, jag minns hur jobbigt det var när Johanna och Olga lämnade mig, jag menar hotellet. Nä, fan hon lämnade mig.

Kram

2008-12-19 @ 19:39:20
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0