Redo för drinkkväll!

Oj vad bråttom det blev nu helt plötsligt. Klockan måste ha fått racerfart eller något...... Det blev snabbdusch och en snabb "dudd" (= att göra vid sig/sminka sig)...... har lovat att hämta Malin strax efter 18. Har packat alla flytande ingredienser som kan behövas till drinkarna - tyvärr har jag missat att äta kvällsmat.... oups! Vi får väl se hur det slutar......!

Ska se om någon av de andra sniffar konstigt runt mig ikväll..... mitt deo har tagit slut och jag var tvungen att sno några roll från Martin.... så om någon ndrar varför jag luktar man...... ja, då vet ni nu!

Ett djupt andetag - yes, nu är jag redo för drinkkvällen!
Here I come!

Bloggar i natt! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0