Tips på god drink?

Vi planerar en drinkkväll och det ser jag verkligen fram emot! :-) I like....:-)
Man ska planera och ta med sig så att man kan bjuda de andra på två drinkar var..... kan bli "farligt" om vi blir många..... *ler*

Jag är inte så bra på att blanda drinkar - men jag är väldigt bra på att dricka dem! *haha* 
När jag har fått i uppdrag att ta med mig och hitta på drinkar tidigare så har jag alltid ringt till Jessica och hon har tipsat mig - skitbra!
Nu är jag i ett litet dilemma - Jessica ska också till den här drinkkvällen så nu kan jag ju inte ta hennes drinkar......

Någon som har ett bra tips på en god drink? Snälla,skicka det till mig! Har hittat många olika tips på nätet men man vill ju veta från säker källa att de faktiskt är drickbara också....



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag har tips på goda drinkar som jag bjöd på när jag fyllde år. De var mycket uppskattade. Mailar de sesnare idag.

2008-12-20 @ 10:43:56
Postat av: Pernilla

Hej !



Här kommer receptet på mina två favoritdrinkar. Kan säga att tranbärsjuicen tar bort all "spritsmak" så den är jättegod.



Absolut Rasberri vodka

Kiviks Tranbärsjuice

Hallon

Sprite



Ta lika delar vodka och tranbärsjuice.

Lägg i några hallon mosa gärna till de lite

Fyll upp med sprite





Denna fick jag smaka i somras och den var oxå hur god som helst.



Absolut vanilj vodka 2 cl

Apple Sourz 2 cl

Sprite

Blanda vaniljvodka och apple sourz

Fyll upp med sprite



Hoppas att de också faller dig i smaken.



2008-12-20 @ 18:52:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0