Toktrött men effektiv

Är toktrött och känner mig fruktansvärt stressad över allt jag ska hinna med den här veckan. Massor av jobb och dessutom kurs i kväll. Har övervägt om jag ska åka dit överhuvudtaget - är kanske bara "dum" mot mig själv...?

Det är alltid likadant i slutet av varje termin. Man kämpar på och stressar som en gnu och hinner inte känna efter hur man egentligen mår - man skjuter det framför sig...
Sen vet jag också att när det lugnar ner sig så kommer smällen.... det är då kroppen känner efter hur den egentligen mår och då brakar det..... jag blir sjuk eller hamnar i en sov-period (typ som björnarna - de går i ide). Vilken trist mamma och fru man är då.... :-(   

Men samtidigt vill man ju inte verka vek! Man samlar krafter från något okänt ställe och lyckas på något sätt oftast fixa att ta sig över det där "höga berget" och så ska det bli även nu! För det har jag bestämt!

Såååå..... hade ni frågat mig för ett par timmar sedan så hade jag svarat att jag skulle stanna hemma...... men nu har jag satt in en extra växel och jobbat undan i rekordfart så nu är jag inställd på att åka. Stannar dock inte hela tiden eftersom jag fortfarande har mycket kvar att göra men bättre lite än ingenting alls....

Bye...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0