Trista blogginlägg

Kursen gick bra idag och jag ångrar inte att jag körde dit. Åt min första lussebulle - åh, vad gott! Måste hinna baka sådana också....



Borde egentligen ta tag i allt jobb som ligger här men naturligtvis så smiter man in på bloggen en liten stund istället. Man har ju sina sidor som man vill kolla igenom.... eller hur Caroline?*ler*

Jag är ledsen, men den här veckan får ni stå ut med "trista" blogginlägg" eftersom jag inte hinner med så mycket annat just nu än att jobba....! *suck*
Men ni kan se fram emot.......helgen - då jag och Martin ska på 30-års fest som nog heter duga! Anders har planerat ihop en "hemlig" fest. Vi har fått packlista och vet att vi ska tillbringa mycket tid utomhus och antagligen sova över någonstans. Spännande!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0