Trött och "sleten"...

Äntligen hemma! Min sista långa dag på jobbet är avklarad och det känns faktiskt underbart! Jag hoppades ju inte att jag såg så där risig ut som jag kände mig i morse.... men..... det gjorde jag nog! En kollega kommenterade mig så här:

"- Idag ser du verkligen "sleten" och trött ut!"

Jaha - då fick man sina mardrömmar bekräftade i alla fall!

På jullovet ska jag sova skönhetssömn, bada bubbelbad, lägga ansiktsmask, fila fötterna, göra hårinpackning och tvinga James att knåda mig på ryggen - sen ska jag komma tillbaka och riktigt skina på jobbet! :-)

Sist jag hade ansiktsmask såg det ut så här........ ingen vacker syn precis *hysteriskt skratt*



Det var någon som sa att jag såg ut som tagen ur en skräckfilm eller en sån som föräldrarna skrämmer sina barn med! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0