Uppdrag...

God morgon! Vi bytte tennisen mot sovmorgon istället - bra val tyckte jag! :-) Nu laddar jag inför dagens bravader och det är med skräckblandad spänning som jag ser fram emot vad Anders har planerat upp..... Jag har hört ryktas på stan att jag ska få uppdrag att genomföra.... isch..... nu blir man ju nervös! *ler*    

Att det är någon form av tävlingar  - det har jag ju förstått - man vad för typ av tävlingar?! Lagledare ska vi också ha - tävlingsinriktade sådana för att sätta fart på oss andra slashasar som mer tar det som en lek...... att Lotta & Martin är utvalda ledare - ja, det kan jag sätta hur mycket pengar som helst på! Mer tävlingsfokuserade männïskor det får man leta efter! :-)

Kameran är ett måste idag/natt och jag hoppas kunna lägga ut några väl valda bilder imorgon - när vi nu kommer hem....
Har dock sagt till lillebror att vi måste kunna komma hem på förmiddagen imorgon eftersom jag ska iväg på annat kul vid lunchtid och Erik ska på kalas.
Det är alltså full fart hela helgen och jag vet inte riktigt när jag ska hinna ligga i soffan...! *hehe*

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0