Nu har gästerna gått hem

Alla gäster har gått hem (det finns ju tydligen de som jobbar?! ;-)   ) och nu har vi röjt det värsta här hemma. Passar på att ta en blogg-paus....

Sammanfattningsvis så skulle jag kunna tänka mig att fylla 35 fler gånger - det har varit mycket trevligt! :-)
Tack alla som skickat kort, sms, ringt, skrivit kommentarer både här och på Facebook...... det värmer att man känner att man har så många runt sig som tänker på en! :-)

Det brukar bli så här hemma att de flesta sätter sig på golvet och umgås - så även idag.....







Till och med en och annan tanke från USA nådde mig idag! :-) Alltid kul att få en hälsning från andra sidan jordklotet - som jag trodde - det var vänner för livet man skaffade sig under de två veckorna i somras *stort leende*

Fick dessutom ett otroligt fint kort av Sara. En skriven hälsning och sedan en silhuett från NY och när man vände på kortet så var där en silhuett från Seoul.... kan det bli bättre?! :-) Det bästa var nog själva idén och tanken + att hon gjort den alldeles själv! Blev väldigt rörd när jag öppnade kuvertet......






Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Grattis Pernilla!

Pratade med Tina för en stund sedan och hon sa att du fyllde år. Så GRATTIS en gång till!

Vi ses kl 14 på fredag, och jag lovar att ta med mig min blixt! Så får jag testa ditt nya objektiv lite;))

Förresten hur går det med plugget?? Tror vi fick en hel del i läxa.............

2008-12-29 @ 23:13:13
URL: http://www.hotfire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0