Badhotellet i Vitemölla

Idag har jag varit i Vitemölla med några av mina kollegor. Vi ville uppvakta Margareta och åt en underbar 3-rätters lunch på Badhotellet .
Hur mysigt som helst! :-) Vilken miljö!!! Man varvade ner 1000 varv och glömde allt som hade med stress att göra när man steg in i deras restaurang.... så avslappnande och lugnt!


Mina härliga kollegor!


Julklappstips? Ett bord för två i en underbar miljö...






Margareta....





Jessica - "the shopper" hade kollat upp att det faktiskt var öppet i Kivik på en Outlet. Självklart avslutade vi vår utflykt där och många av oss passade på att göra lite fynd bland julgrejerna... :-)

Nu är det kväll och jag är fortfarande mätt... :-)

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Vad kul att läsa att du varit inne på badhotellet i Vitemölla.Där verkar vara så mysigt men hur ligger priserna på maten där?

2008-12-07 @ 22:20:06
Postat av: Pilla

Kan verkligen rekommendera detta ställe! Vi åt 3-rätters lunch och för det fick vi betala ca 250kr. Sedan tillkom såklart drickan. Det fanns två alternativ att välja mellan inom förrätt, varmrätt och efterrätt. Supergod mat! :)



2008-12-07 @ 22:34:33
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Vet ni att ägaren till badhotellet har en setter??

Irländsk tik som heter Tina, och kommer från samma kennel som några av mina.....

2008-12-08 @ 23:12:22
URL: http://www.hotfire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0