Skoter

Innan bion idag så hann jag springa inom en del affärer och kika lite på rean som nu har dragit igång. Såg att det reades ut skidor och det fick mig att längta ännu mer till vår resa i april.
Så fort man ser ett inslag på TV:n där någon åker skidor så kan jag riktigt känna den där känslan - att få åka det där perfekta åket på det perfekta underlaget.... aahhhh!

Förra gången vi var uppe i Hemavan tillsammans så tog vi paus från skidåkandet under en förmiddag. Vi hyrde skotrar och körde upp bland fjällen - vilken upplevelse! En helt klarblå himmel, strålande sol, omringade av höga berg och alldeles tyst (förutom motorljudet från skotrarna då förstås!)

Det gällde att hålla sig på banan och inte komma snett för då var det stor risk att man fastnade och det ville man ju inte göra mitt uppe bland fjällen...!










Ser ni de andra skotrarna och deras spår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0