Min man och jag har umgåtts!

Nu har min man och jag umgåtts! :-) 
Ja, jag tyckte det var på tiden...... *ler*........ vi har faktiskt spelat kort! Det är ett underskattat nöje! :-)



Vi dukade upp julgodis, julmust och sen har Martin tänt alla ljus som går att tända i hela huset så termometern börjar få fnatt och är uppe i sina gamla temperaturer igen..... typ 25-26 °C..... det var t.o.m. så att jag fick ta av mig tjocktröjan... *skratt*



Jag förstår inte hur det går till men jag lyckas alltid förlora och det stör mig en aning men det går snabbt över.....  Hade Martin förlorat däremot hade vi haft sura miner och dåligt humör här en bra stund till.... snacka om "bad looser".....

Imorgon ska Martin fajtas bland alla andra mellandagsrea-köpare och försöka komma hem med en splirrans ny platt-TV som ska få sin nya bostad i vårt sovrum! YES!!!
Så om några dagar ligger jag förhoppningsvis i min säng och glor på TV....*stoooort leende*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0