Fotbollsturnering

Nu har jag tillbringat 4 timmar i en sporthall med hårda trästolar och hejat på Ellen och hennes fotbollslag. De var imponerande duktiga och det var faktiskt riktigt kul att se hur de utvecklats under året! :-)

Ellen tyckte nog att det där med själva fotbollen var en bisak - hennes största problem i omklädningsrummet var att Martin glömt att packa med hennes hårborste! *pust*  
Sen gillade hon nog också den långa väntetiden mellan matcherna som då tillbringades med att käka bullar, chips och annat godis. Fast vem gillar inte sånt?! ;-) Både jag och Martin hann besöka den lilla kiosken både en och två och tre gånger. *ler*

Jag gillar sådana billiga kiosker som dessutom fortfarande har kvar de små nostalgiska godispåsarna som man själv köpte sitt första lösgodis i för 10 kr när man var yngre. Nu för tiden måste man ju köpa godis för en halv förmögenhet för att det inte ska eka i påsen när man tittar ner i den.









Du är jätteduktig Ellen! *stolt*


Kommentarer
Postat av: M

Hmmmm, 10 kr lösgodis! Där ser man att du var hooked redan då :-)

Själv var min veckopeng 3 (!) kronor som jag köpte lösgodis för i kiosken i Vä (Dansken).

2008-12-29 @ 19:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0