Oslipat

Ska strax hoppa i säng men måste ju först uppdatera er om min kväll! Har ju varit och tittat/lyssnat på Oslipat! Ett gäng "stå-uppare" från Malmö.
Första halvleks komiker var väl sådär - man kunde dra på smilbanden någon gång då & då - jag är kräsen - vill ha mer än så!
Efter pausen blev det helt klart bättre! :-)  Hittade tre stycken som lockade mig till spontana skratt och applåder - inte illa eftersom jag är ganska svårflirtad när det gäller skämt och roliga saker.
En trevlig kväll - hade varit ännu trevligare om det hade varit fredag och jag kunnat ta sovmorgon i morgon..... tyvärr ser inte verkligheten ut så....

Trevligt sällskap hade jag i alla fall!


Mina tre favoriter från vänster.


Vi ville inte gå hem. Tillslut var det nästan bara vi kvar...


"Tanterna" med sina handväskor i knäet....


"- Va f_n, är vinet redan slut?!"


Sofies söta elefanter.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0