Var är julstämningen?!

Jag har ett problem.....OK, ett I-lands problem.....
Jag har inte kommit i rätt stämning ännu. Julstämning alltså! Hittar den inte! Vet inte vad jag gör för fel?!
Imorgon är det lillejul och då ska vi fira med "min sida" d.v.s. föräldrar, syskon, bihang (=respektive) + barn.....

För mig blir det som den "riktiga" Julaftonen. IMORGON!!! I vanliga fall brukar jag vara fullkomligt "julig" vid det här datumet men i år har det gått snett någonstans.....

Såååå.... nu ska jag ta tag i det! Ska strax ta mig ett rejält "Julabad" med skum och tända ljus....... sen ska jag leta upp röda kläder i klädkammaren. för att liksom komma i rätt färgstämning ..... (undrar om jag har några(?) )...... sätta på julskivan..... provsmaka julgodiset - igen......... slå in julklapparna........läsa alla julkort som dimpt ner i brevlådan........

Om jag inte har den minsta lilla känning av julstämningen sen.... ja, då ger jag upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0