Vart tog skummet vägen?

Fyllde badkaret med härligt, varmt vatten och med skum som pricken över i:et: Såååå härligt!
Låg där och njöt tills jag plötsligt attackerades av den mindre varianten av blåval - d.v.s. ERIK! Han dök ner till mig och ville vara med och julbada.
Så långt kom jag med den julstämningen.... *suck*


Jag la till lite extra "grädde" för känsliga läsare... *skratt*

Allt mitt skum försvann ganska snabbt och helt plötsligt låg man där blottad i det numera skitiga vattnet....
Sådär trevligt...

Erik som är helt betagen i Avatar (ett program som går på Nickelodeon) ville att vi skulle leka vattenbändare - alltså personer som kan styra över vattnet. Så där satt vi i badkaret och lekte att vi kunde göra enorma vågor mot varandra och det lilla skummet som fanns kvar fick vara isberg som vi slog sönder. Skitkul :-(

Nu satsar jag på julskivan och godiset istället!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0