Vem ska ha den sista köttbullen?

Skitgoda köttbullar!!! :-) Faktiskt de godaste jag någonsin ätit! Det är inget dåligt omdöme för att komma från mig!
Jag hade nog kunnat äta några till - om det funnits fler... 

Martin var mycket noga med att vi skulle spara två till Basti..... vaddå två?! Det räcker väl gott och väl med en till honom! Martin genomskådade mig och kom precis och stoppade in den sista köttbullen i min mun *mumsfillibabba* :-)

Nu sitter man här och ser ut som om man var i 7:e månaden... *tjohej*.... det är baksidan med goa köttbullar! ;-)

Kommentarer
Postat av: Tina

Stackars Basti!

Bara EN köttbulle, mina brukar få FEM var!!!!

Låter som både husse och hund hålls mycket kort!

2008-12-15 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0