Bussbiljetten

När jag steg på bussen och skulle åka hem från jobbet la jag fram 13 kr (som det kostar att åka buss inom stan) och väntade på min biljett. Jag får biljetten och inser att det är en BARNBILJETT!!! Haha, jag blir så full av skratt och för ett ögonblick säger den lille djävulen på min ena axel att jag bara ska fortsätta gå och låtsas som att jag faktiskt bara är 15 år...:-) Hade det varit för ett antal år sedan hade jag blivit skitsur och nästan känt mig förolämpad av att någon faktiskt inte såg att jag var vuxen - men idag kändes det bara härligt befriande! *ler*

Mitt ärliga samvete ;-) får mig dock att påpeka för chauffören att jag är liiiite äldre än så men han bryr sig inte så mycket utan låter mig få tillbaka 5 kr och jag går snällt och sätter mig...

Jag ska berätta för Martin att han har en fru som ser mycket ung ut! :-)


Kommentarer
Postat av: Tanja

Hahaha. Lilla flicka, ska du på disco med Ellen i helgen?

Kram Tanja

2008-11-10 @ 18:27:30
URL: http://www.kezodouglas.se
Postat av: Tina

Hi,hi bara att njuta!

Var inte sidan blå för en liten stund sen?

Kram Tina

2008-11-10 @ 21:01:54
Postat av: Lotta

Måste kännas bra att se så ung ut :-)Pilla - saknar länk till din reseblogg. Kram / Lotta G

2008-11-10 @ 21:15:34
Postat av: Pernilla

Lotta - hur har det gått med ditt bloggande? Har du kommit igång ännu? Ser fram emot att få läsa om dig och de andra "Gamnisarna".



Kram Pilla

2008-11-10 @ 22:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0