From this moment on...

Nu dröjer det inte länge förrän Martin kommer hem :-)   Tycker att det har varit aningen kallare här hemma i kväll igen men inte kan det väl bero på att vi har saknat en person här i huset? Eller är det så att Martin flänger runt här hemma med tvätt, matlagning och andra sysslor så att temperaturen stiger någon grad? Tja, då kan jag förstå att de är kallare ikväll för här hemma är det då ingen som har sprungit runt utan snarare legat stilla.
Jag är så fruktansvärt trött efter jobbet (och på jobbet) nuförtiden så jag slocknar här hemma på eftermiddagarna... Med andra ord så har jag sovit i soffan...

Idag råkade jag höra "vår" låt som spelades på radion - den låten som vi hade på vårt bröllop. Blev aningen nostalgisk och drömde mig bakåt i tiden... närmare bestämt 6 år... :-)


Lyssna och njut...










Kommentarer
Postat av: Josefine

Åh, vad kul att få se bröllopsbilder. Och så kul att se Ellen så liten.:-)

Vad sägs om en blogg-kväll på Söndag? Kan/vill du då?

Kram Josefine

2008-11-18 @ 22:48:02
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Lise-Lotte

Sååå fint!

Blev rikigt rörd ;))

Men du har väl inte tid att sova soffa, plugga var det ....

2008-11-18 @ 23:44:39
URL: http://www.hotfire.se
Postat av: Tina

Jag vet inte hur du gör men du ser yngre ut nu!!??

Är hemligheten mycket julmust och skumtomtar så kommer jag hädanefter att bara leva på det :)

Kram Tina

2008-11-20 @ 19:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0