Icke förhandlingsbart!!!

Nu är julklapparna till barnen inköpta och klara - nu kan det strykas från min lista *skönt* :-)
Martin klagar fortfarande på sin tandvärk och nu börjar jag undra om det verkligen är det i alla fall...? Tvingade upp honom från sängen och gav honom uppgifter - alla adventsljusstakarna skulle ju upp.

För något år sedan köpte jag en stor stjärna som ska hänga i ett fönster och i år ville Martin ha en diskussion om dess "vara eller icke vara..." - han tycker tydligen att den är skitful - eller hans ord "anskrämlig"!!! Jag tycker den är jättefin och den kommer inte att tas bort från vårt magra sortiment...
Han tycker att den känns B eftersom den är gjord av papper - men hallå - är inte de flesta stjärnor det som hänger i alla fönster nuförtiden?
Han frågade om det inte ens kunde vara förhandlingsbart men mitt svar var NEJ ..... och sen har vi inte diskuterat det mer...... Jag försökte förlika lite genom att erbjuda honom att ta bort den från köket och ha den i sovrummet istället.... men det ville han inte. Så nu hänger den i köket.... *ler*


Anskrämlig? Absolut inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0