Kalas i Gringelstad

Redan eftermiddag och jag har inte uppdaterat ännu - skärpning Pilla!!! ;-)
Det har varit fullt upp hela dagen men nu äntligen tar jag en paus...  Det har ju hunnit hända otroligt mycket sedan igår men jag tar en sak i taget... börjar med kalaset i Gringelstad! :-)
Alfred firade 1 år och Anders firade 30 år.

Sorry Anders, men den största fokusen låg ju på Alfred - såklart!
Anders hade ju varit aningen nervös inför vad Alfred skulle få av oss eftersom det nu har blivit "payback-time" när det gäller alla spelande leksaker som Ellen & Erik fått genom åren *hehe*. Men, snäll syster som man är så veknade jag faktiskt när jag stod där inne på BR bland alla spelande och tjutande och visslande saker, så presenten i år blev ganska oskyldig...  men nästa år - då du!!!
Det blev en hel del låtande leksaker ändå och allra "värst" (med mina mamma-ögon sett) var presenten från Lotta och Ola...... en polismotorcykel som man kunde sitta på och när man trampade ner pedalen så körde den av sig själv! Det allra bäst var tutan!!! Haha... tror det fanns 4 eller 5 olika signaler som lät när man tryckte på en knapp och denna knapp lärde sig Alfred otroligt fort att man skulle trycka på! Anders - kom ihåg att denna present var från LOTTA & OLA!!!


Polismotorcykeln...




Annikas mamma, Carina, hade bakat tårtan.


Mmmm....

Tyvärr hann jag inte smaka tårtan och spettekakan eftersom jag skulle vidare på nästa galaj... men å andra sidan så blev det julbord där. *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0