Kan man kommentera?

"-Kan man skriva kommentarer till bloggen?!"
Ja, den frågan fick jag idag av en person och jag vet inte vem som blev mest förvånad - jag (för att jag så fullt övertygad trodde att alla visste det) eller den andra personen (som blev uppriktigt överraskad av den teknologin).

Självklart kan du skriva en rad till mig eller bara en kommentar till det jag har skrivit i inlägget. Alltid jättekul när ni skriver så att man vet att man inte bara skriver till spökena... ;-)

Instruktioner:
1. Läs inlägget och fundera på om du vill kommentera något.
2. Om du har något på hjärtat så klickar du där det står "kommentarer" (under själva inlägget).
3. Skriv gärna vem du är och om du har någon hemsida eller blogg och sedan det viktigaste - själva kommentaren!
4. Klicka sedan på rutan där det står "TACK".
(5. Nu ska du bekräfta din kommentar genom att skriva av de två orden som kommer upp i en ruta och sedan är det klart!)   Fick precis veta att det inte behövs...

Lätt som en plätt!

Så, se nu till att testa detta någongång - särskilt alla ni som inte visste om funktionen. :-)

Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Ville bara säga att man inte behöver skriva av något ord utan bara klicka på TACK efter man skrivit sin kommentar.

Tina

2008-11-26 @ 22:16:17
Postat av: Pilla

Va?! Nyhet för mig! Varför måste jag alltid skriva av ord när jag ska kommentera andras bloggar?

2008-11-26 @ 22:43:19
URL: http://pillao.blogg.se/
Postat av: Josefine

Måste du göra det i min??? Kram Josefine

2008-11-26 @ 23:13:53
URL: http://jossabloggen.blogg.se/
Postat av: Angelica

Tackar så mycket :)

2008-11-27 @ 09:41:02
URL: http://guldkragens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0