Känner mig hemsk... :-(

Att lämna ett ledset barn efter sig på dagis när man går - ja det är ett passerat stadie för mig & Martin men tydligen så kan det bli återfall... :-(
När Erik fick klart för sig att han skulle vara längre på dagis i dag så blev han både besviken och ledsen.
Han har stenkoll på vilka dagar han hämtas "tidigare" och torsdagar brukar vara en sådan dag - men inte just denna torsdagen... Martin har fortfarande utvecklingssamtal och jag måste vara med på ett möte i eftermiddag (som egentligen inte ligger på min arbetstid).
Jag ser att Erik håller tårarna tillbaka och sen kurar han ihop sig i mitt knä och vill bara sitta där - jättemysigt - om man inte har ett barn till som ska lämnas och ett jobb att sköta...!
Det kändes hemskt att lämna honom idag! :-(    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0