Ringrostig plugghäst

Har kommit hem från Hässleholm nu. Det var längesedan jag satt i skolbänken (numera står jag framför bänkarna istället) och det märks! Fy vad jag är ringrostig när det gäller att plugga...
Detta (ringsekreterare) borde egentligen vara enkelt eftersom det faktiskt intresserar mig men jag har låååång väg kvar att vandra...
Något som däremot gick väldigt bra idag var när det blev dags för diktamen och vi skulle skriva så att pennan glödde! Det gillade jag! :-) Har ju alltid gillat att skriva (både för hand och på dator) och jag måste erkänna att jag var ganska snabb av mig men att sen handstilen kanske inte blev den bästa - tja, det får man väl jobba upp efterhand. Än hoppar jag inte av i alla fall...!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0