Tjock om magen...

Jag har ont i magen och ser ut som om jag är gravid i 6:e månaden... kan det bero på min överraskning som jag fick idag?
Jo Josefine, du hade rätt - en hel låda full med goda, läckra, rosa/vita, mjuka skumtomtar! Naturligtvis kunde jag inte hålla mig utan var "tvungen" att öppna lådan på jobbet och smaka.... sen smakade jag igen.... och igen.... och här hemma har jag smakat måååånga gånger - vilket betyder att innehållet har minskat drastiskt *oups*

Hämtade barnen och gjorde dem beredda på att följa med mig ut i skogen med Basti (han har inte fått en ordentlig långrunda nu på några dagar) och jag möttes väl inte direkt av jubel och applåder men det förväntade jag mig inte heller. Ösregn och grå himmel - tja, kanske inte det väder man drömmer om att gå långrunda i...

I sista sekunden dyker Jossan (kusin) upp och erbjuder att de kan vara hemma hos henne och Herman så länge -dåååå blir det jubel!
Så jag gick runda med Tina istället och i all hast för att hinna ut innan det mörknade så kom vi både dit utan regnkläder och andra "viktiga" attiraljer en dag som den här...*suck*

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0