Tjohej - kräftskiva med julmust! :-)

Ikväll är vi bara tre personer här hemma - Ellen har flyttat hem till Elina (men bara för en natt ;-)   ). Imorgon ska vi ha ett mycket sent fördelsedagskalas för Ellen - några vänner som inte varit här och firat henne ännu. Hoppas hon behagar komma hem innan dess...

Kräftor! Det blev aldrig någon kräftskiva i år så jag har köpt hem ett paket kräftor till mig själv - gott! Så ikväll hade jag kräftskiva med mig själv - ingen av grabbarna i familjen är speciellt förtjust i dessa ätbara vattendjur... Nubbe valde jag bort eftersom jag inte gillar det (och dessutom hade jag nog däckat i soffan strax efteråt!)  Istället valde jag det bästa man kan tänka sig - julmust! Mmmm.... Julmust funkar till allt och då menar jag verkligen allt! You name it - kräftor, pizza, gröt, sallad m.m.



I början var Erik mycket skeptisk till kräftorna och tyckte de var lite läskiga. Men efter lite bearbetning och "terapi" så klarade han tillslut av att hålla och ta på dem.










Kommentarer
Postat av: Ellen

Hej mamma. Jag har det bra. Just nu sitter jag hemma hos Elina och myser. Du får gratullera Basti från oss. Vi ses imorgon.



Många kramar Ellen.

2008-11-01 @ 21:39:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0