Spelar storleken någon roll?!

Barnen har somnat (=tyst på ovanvåningen) och antagligen ligger Martin däruppe i Eriks säng och snarkar gott han också :-).
Har kommit hem från jobbet nu och är trött som en bäng men sätter mig ändå här vid datorn - märkligt va? Vi har pratat mycket på jobbet om återhämtning eftersom arbetsbelastningen är hög och för mig är detta en del av min återhämtning. Att få sitta här (helst ostört *hehe*) och kunna skriva om allt och inget. Vissa dagar blir det inga innehållsrika inlägg - det kan jag hålla med om - men för mig är det ändå viktigt att få skriva - det är i första hand för min egen skull jag bloggar! Att det sedan finns de som tycker det är intressant(?), kul och beroendeframkallande att läsa min blogg är bara ett stort +

En hel vecka har jag klarat mig utan mina älskade Skumtomtar och nu känner jag att jag är nära ett sammanbrott! Iofs borde det väl vara nyttigare att äta Skumtomtar än chips?! Enligt de "regler" jag kör efter så går det ganska bra att äta skumgodis. Man har då räknat med att ca 5 skumbitar motsvarar ett visst antal points (Viktväktartankar!). Personligen anser jag att 5 Skumtomtar borde funka bra då, eller hur? Men sen var det någon som helt okänsligt ;-) påpekade att det nog snarare handlade om 5 mindre skumbitar, typ Algrens bilar eller liknande. Det kan väl ändå inte stämma?! Vad spelar storleken för roll? ;-)


Haha...tagen på bar gärning! :-) Jag anade väl att alla sov där uppe - även
Tamagotchin ;-) (på Martins mage) *ler*

Kram

Kommentarer
Postat av: Tina

Hi,hi visst har storleken betydelse!

Kolla din mobil du har fått meddelande.

Verkar som detta är enda sättet att nå dig på.

Tina

2008-11-06 @ 20:55:32
Postat av: Pernilla

haha... kolla din egen mobil! Har svarat för ett bra tag sedan.:-)

2008-11-06 @ 20:59:01
Postat av: Tina

Ops! Hörde inte telefonen:)

Jag vet att länken inte fungerar, du måste kopiera den och klistra in den själv. Ni finns på BILD!

2008-11-06 @ 21:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0