Bra Vibrationer

 Bra Vibrationer!!!
Ja, vibrerade gjorde det definitivt och alla hängde med bland alla schlagerlåter som framfördes :-)
Det var en kanonkväll och jag hade kunnat se det en gång till utan några som helst problem! Skitbra, helt enkelt!

Jag hade bestämt att träffa Caroline, Anette och Margareta utanför entrén strax före 19.00. Två ensamma tjejer möttes (haha..) och det visade sig att vi var i samma sällskap - det var Pia jag stötte på där.
Julbord serverades och nackdelen är ju att man blir mätt så fort... man vill äta mer men det får liksom inte plats - trist!

Träffade en del "kändisar" som några av dem hade koll på att jag skulle vara där (hade läst bloggen) :-) ........

Jag hade såklart med mig min kamera och återigen blev jag som värsta paparazzin... Den klickade i stort sett hela kvällen!


Gamla hederliga Carola Häggqvist var där...


... liksom bröderna Rongedal....


.... oj, finns det fler bröderna Rongedal? *skratt*


Trevligt sällskap - Anette och Pia...

Främling.... The worrying kind.... Picadilly Circus..... Hero...... Diggilo diggeley...... Empty room..... Just a minute..... Satellit.... ja, det tog aldrig slut.... eller, jo det gjorde det ju - tyvärr! :-(

Tusen tack Caroline!!! Kram Kram...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0