Chokladbollar

Idag är det en sån där grå och trist dag. Det är då man vill att det ska hända något kul som kan skina upp dagen lite :-)  Jag ser fram emot kvällen eftersom jag då ska påbörja min ringsekreterarkurs! Ska bli jättespännande! Uppdatering om detta kommer senare i kväll...

Även barnen vill ju att det ska hända något kul en sån här dag och jag hade faktiskt inte planerat något särskilt just idag men fick naturligtvis komma på något snabbt - oftast behöver det ju inte vara så märkvärdiga saker... Jag kände verkligen inte för att vara utomhus så det fick bli något enkelt (och lugnt) inomhus istället. Idag blev det - baka! Barnen har bakat Chokladbollar och rullat i både kokos och pärlsocker. Under tiden så förberedde jag middagen så att allt är klart.





Nu ska jag vila i soffan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0