Telefonen har tystnat...

Jag har kommit på en nackdel med att blogga!
Förr i tiden (d.v.s. innan jag började blogga) ringde min syster var och varannan dag för att informera sig om vad som hände här hemma hos familjen Olofssons. Ganska tät telefonkontakt om jag får säga min mening - men det var trevligt... Den där telefonkontakten har sinat och jag tror att jag har kommit på anledningen!
Eftersom hon läser bloggen så är hon hela tiden uppdaterad och "behöver" på så sätt inte ringa hit för att höra ev. nyheter. I går när vi träffades hemma hos pappa så började ju jag berätta (i vanlig ordning) vad som hänt här hemma den senaste tiden. Men jag hann knappt avsluta några meningar för Lotta hann alltid före med att säga "-Ja, det vet jag redan för det har jag läst på bloggen..." Det kändes som att bli snuvad på alla nyheter som man ville berätta :-(  - fast det är ju kul att hon läser :-)

Såg att man efterlyste en länk till min resedagbok från när jag var i Korea. Ska fixa det!
När ni kommit in på Resdagbokens hemsida så finns det en liten ruta lite längre ner på högersidan där man ska fylla i Alias. Där skriver ni PillaO. Sedan är det bara att klicka sig fram och börja läsa och titta på bilder från min 15-dagars vistelse i Sydkorea.
www.resedagboken.se

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Tanja

Det samma har hänt här. Jag pratade med en kompis i telefon som jag inte pratar med så ofta, tyvärr och när vi pratat i ca 2 min så var det svårt att hitta på något att säga för hon visste allt redan. Vi bestämde oss för att ta oss ut en dag och shoppa ihop. Då pratar vi kläder istället. Ingen risk för att det ska bli tyst.

Kram Tanja

2008-11-10 @ 22:58:48
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0