Men vad fasiken...!

Jag var aldrig på invägning idag...*skäms*. Jag provade att ställa mig på vågen här hemma i dag bara för att se om det fanns en liten möjlighet att jag kanske skulle kunna åka dit och väga mig utan att skämmas - men det föll...!
Vågen visade några hekto för mycket (tyvärr) fastän jag tog till alla "knep" jag kunde innan jag klev upp på den. T.ex. kissade innan jag ställde mig (vätska kan väga mycket!), tog av mig skärpet och slutligen höll in magen när jag stod där (ja, jag vet att det sista är löjligt - men jag inbillar mig att det kan försvinna något litet gram då ;-)   )

Men vad fasiken! Det är väl inte så himla konstigt om man går upp några hekto när man varit på fest 3 dagar av 7 och dessutom käkat flottig pizza den fjärde dagen? Nya tag en annan gång... :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0