Saknad...

När jag äntligen skärpte till mig och lämnade Eriks varma gosiga säng (efter att ha nattat honom) så satte jag mig vid datorn (inget överraskande *hehe*) och lite märkligt började jag inbilla mig att det skulle finnas nya mail som låg och väntade på mig....

Där var flera stycken men bara ett fåtal som var riktigt intressanta! Jättekonstigt men jag har (efter flera veckors tystnad) fått mail både från Korea och USA idag! :-)  
Som vanligt när jag läser mail från dessa, mina närmsta vänner från resan, så blir jag sådär känslig igen och önskar att tiden skulle kunna spolas tillbaka. Jag vill vara tillbaka i Korea igen.... vill kunna umgås med Sara, Emily och Sunny (Hee Sun).

Jag saknar dem så otroligt mycket men med vardagens stress och sysslor så hinner man sällan stanna upp och tänka på det så mycket. När de skriver så känns de så nära igen och jag kan höra deras röster och se deras gester och kroppsspråk. Oavsett var vi bor och befinner oss så delar vi minnen som ingen annan har varit med om - det är speciellt!

Jag förändrades när jag var i Korea, jag blev medveten på ett helt nytt sätt. Men nu kan jag ibland bli lite rädd för mig själv att jag ska glömma - glömma det där jag upplevde och blev medveten om när jag var där.
Här hemma tar vardagen över och det visste jag och var förberedd på men det känns som att Korea kommer att bli suddigare och suddigare och det vill jag inte. Jag tror att vi alla känner likadant och att vi alla är rädda för att tappa den där närvaron vi kände när vi var där....

Skickar massor av kramar över jordklotet till dem! ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0