Höstlovsbio

Snacka om kontraster! I går natt låg vi som packade sillar i vår säng och i natt har det bara varit jag och Martin. Erik kom instormande kl. 05.55 och halvskrek att han inte kunde hitta sin Tamagotchi (som han tvunget skulle hålla i handen när han somnade i går kväll - den tog jag så klart så fort John Blund kommit...) Han fick ett val ( så tidigt på morgonen är jag ingen bra förhandlare ;-)   ) och det innebar att han var välkommen att krypa ner under mitt täcke under förutsättning att han somnade om - och jösses, det gjorde han!


Nu på förmiddagen har vi hunnit med höstlovsbio - HORTON - rolig film som uppskattades av båda barnen och deras mamma :-)
Tanken var att vi skulle fortsätta till leksaksaffären efteråt för att inhandla present till Elina (Ellen ska på Halloweenfest där ikväll) och kanske något Halloween-igt till Erik om han nu ska gå "Bus-eller-godis-runda" med Herman ikväll. Men Erik råkade/lyckades spilla ut ett glas apelsinjuice över i stort sett alla sina klädesplagg så det blev till att åka hem en runda innan vi tar tag i våra ärenden.








I´ll be back...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0