En ograciös prinsessa i kort guldkjol med volanger...

Jaha, då har man fått sig ett gott skratt igen :-)  Det kan man aldrig få för mycket av! Ikväll träffades jag, Jessica, Caroline och våra två lärarstudenter på skolan för att öva in ett framträdande till fredag då vi ska ha Halloweenfest med våra elever. Caroline hade hittat en låt som vi skulle dansa till och nu skulle vi alltså öva... Behöver jag säga att det var ganska mycket fnitter redan innan vi börjat?!
Jag ska vara prinsessa med vingar och Caroline och Jessica ska vara Hip-hopare *skratt*...  En prinsessa med vingar behöver inte göra så många avancerade rörelser jfr med en Hip-hopare :-)  tur är väl det... Däremot måste en prinsessa med vingar tydligen ha på sig en kort guldkjol med volanger - this we don't like :-(  !!!  Min enda förhoppning är att kjolen ska fastna på låren och att det inte går att töja på den mer så att den lyckas ta sig förbi baken - för då kan den här prinsessan ha på sig vad hon vill istället :-)
Jag hoppas att någon kan filma eller åtminstone ta kort på oss på fredag!




                                               I verkligheten såg det mycket graciösare ut... ;-)

Martin och Erik fick nöja sig med att vara hemma ikväll. Tydligen behöver jag och Martin jobba på vår kommunikation eftersom han tydligen inte visste vad jag skulle göra ikväll. Han trodde det var något helseriöst med kollegorna men när han öppnade och gick in på bloggen så kunde han ju där läsa att det inte riktigt stämde :-)  Han ringer upp mig och jag vet inte om det är chock eller stolthet (haha) man kan ana. Tror iofs att det är mest chock då det inte tillhör vanligheterna att jag överhuvudtaget rör på mig frivilligt eller ännu mindre framträder :-P

Ellen har varit på Halloweenfest och verkade nöjd när jag kom och hämtade henne. Tänkte att det var min tur att ha peruken på fredag!



Nu är det bara Sex and the City kvar på listan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0