Skogsbesök

Nu har vi kommit hem från skogen och tittat igenom alla korten som vi tagit. Erik fick lov att fotografera med vår "lilla" digitalkamera och han sken i kapp med solen och tyckte att han var mästerfotografen själv! :-)  Han fixade det kanonbra och vissa kort blev mycket bättre än mina...
Vi hade så klart Basti med oss och tanken var väl att jag skulle försöka fånga honom på kort i en härlig lövhög eller när han kommer springandes bland höstfärgerna - jo, förmodligen... dream on, Pernilla! De flesta korten blev suddiga eller lyckades jag bara få med svansen... det säger väl en hel del om min nivå... :-)
Så jag struntade helt enkelt i alla rörliga motiv och riktade in mig på de som var stilla - nämligen träden! Perfekt! Precis på min nivå! Vissa bilder blev suddiga, mörka, ljusa, konstiga... men så är det väl nu i början...?

Lägger in några exempel...









Tänkte bege mig ut igen men ska snart iväg på möte så det få bli senare i eftermiddag.

So long...

Kommentarer
Postat av: Lise-Lotte

Hej

Fina bilder, men så är det ju en bra kamera du köpt!

Trevlig läsning i bloggen!

Ses på lördag.

LIse-Lotte

2008-10-29 @ 21:21:13
URL: http://www.hotfire.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0