Länkar hit & dit...

Oj vad jag har lekt med min nya, dyra leksak :-). Jag känner mig som ett litet barn på julafton (och beter mig nog så också kan jag tro...) Jag har fotograferat alla blommor och ljus som finns här i rummet från alla möjliga vinklar och vrår. Jag har testat inställningar och experimenterat hit & dit - hur spännande och kul som helst!
Men nu hade jag egentligen inte alls tänkt skriva om min kamera (som ni säkert redan har hunnit tröttna på) utan om de länkar som jag lagt in.

De flesta har hund-anknytning eftersom det också tillhör ett av mina största intressen. Vår Basti är ju en Gordonsetter som fyller 2 år den 19/11. Vi köpte honom av Margret & Tage i Lessebo (Småland) och det har vi aldrig ångrat. Bättre uppfödare får man nog leta efter! Så om ni väljer att titta in på Kennel Vidjoels så hamnar ni hos just Margret & Tage och deras underbara hundar.

Om ni tittar vidare in till Kezo & Douglas så är det också en sida om Gordonsettrar. Kezo är bror med Basti och Douglas kommer från den senaste kullen från Margret & Tage. Man får sig ett härligt skratt varje gång Tanja (Kezos & Douglas matte) skriver om deras bravader och påhitt.

Sen har vi ytterligare en kennel - Kennel Jaquiline´s. Gissa vilken hundras? Jo, självklart Gordonsettrar! Christina träffade jag för första gången i Malmö på en valputställning när vi var där för att kolla på olika hundraser. I mitt huvud hade jag redan bestämt mig för en Gordonsetter - det var bara Martin som skulle bearbetas lite eftersom han var inne på en liten Westie-terrier...
Christina & Helena (hennes dotter) har den här kenneln tillsammans och vi brukar träffas på lite olika hundutställningar - alltid lika kul!

Sista länken (hittills) leder er till en annan blogg - jossabloggen. Det är en kompis och granne som bloggat tidigare och som var en av dem som inspirerade mig till att ta tag i det här med att blogga.


                                                          Basti som valp - världens sötaste...

Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan vännen! Läste jag rätt, är vi nu "Nikonbuddies"? Vilken Nikon blev det? Jag ser fram emot många foto och ännu bättre kvalitet än dom du redan har lagt ut om det nu är möjligt. Du är en underbar fotograf. Hade jag inte vetat bättre så hade du haft en proffskamera innan också.

Kram Tanja

2008-10-27 @ 23:50:51
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0