Äntligen framme

We are here!!!
Äntligen är vi framme efter nästan ett dygns skumpande på tåg och buss. Nattåget var helt OK även om jag inte sovit min allra bästa skönhetssömn. Erik låg kvar i översta sängen (tre våningar) hela natten även om ett ben eller hans huvud då och då oroväckande lutade utanför kanten.

Bussfärden gick ganska snabbt och vi hann se både tjädertupp, ren (iofs överkörd...) och älg på vägen hit.
Det gungar fortfarande när jag går och det känns som om man är lite vimmelkantig.

Nu har vi käkat lunch och packat upp på våra rum. Ellen och Erik ska dela rum och sova i våningssäng (vi får väl se hur många nätter det dröjer innan de vill byta sovkompis *hehe*). Ellen organiserade uppackningen av deras kläder och det gjorde hon väldigt imponerande. Erik... ja, han satte sig med sitt Nintendospel istället........ ;-)

Snart ska vi gå och fixa liftkort och skidor och sen blir det nog bastun :-)


Vår sovkupé


Lillkillen slocknade i bussen


Utsikt från bussen


-Jaa! Vi är framme!



Kommentarer
Postat av: Tanja

Hejsan!

Hoppas ni får det underbart på er skidsemester. Jag själv är sjuk igen och har tappat rösten. Det är rena semestern här hemma enligt en skäggig man.

Kram

2009-04-05 @ 16:03:02
URL: http://www.kezodouglas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0