Blogg som berör

Nu sitter jag här och helt plötsligt känns alla mina små "problem" som fisar i rymden. Nu har jag fått den där "knäppen på näsan" som jag så välbehövligt behöver med jämna mellanrum.

Det finns många bloggar som kommit och gått hos mig.... vissa bloggar fastnar man för och andra berör mig inte alls. Det finns dock en blogg som jag varit trogen och läst varje dag - Sabinas blogg. Den berör mig och trollbinder mig dels pga av det öde som Sabina står inför men också att hon släpper in alla bland sin familj, sina vardagsrutiner men framför allt bland sin fruktansvärda sjukdom.

Igår var nog den första dagen jag inte var inne och läste.....och vad läser jag då idag när jag öppnar sidan? Jo, att hon nu har somnat in. Detta är ingen jag känner utan enbart en person jag läst om - dagligen - och fått ta del av smärtor, skratt och vardagsbekymmer.

Jag är en fis i rymden........


Kommentarer
Postat av: Alessandra

Jag får en rysning upp över min kind!

Har inte ens tillat in på bloggen men jag blev berörd ändå!

2009-04-02 @ 10:47:45
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0