Brutalt väckt

Inatt blev jag brutalt väckt av min man. Han skriker till mig att jag snabbt ska springa in på Ellen & Eriks rum för han tror att någon trillat ner från övervåningssängen.
Ja, ni vet ju hur jag är när jag blir väckt så där mitt i natten........ innan jag ens har hittat mina glasögon eller för det första fattat vad det handlar om..... tja, då har det nästan hunnit gå någon minut.

Men eftersom även jag och Martin sover i våningssäng och jag har paxat underslafen så blev det då min uppgift att springa sådana här ärenden mitt i natten.
Snubblade ut i korridoren (beckmörkt!) och fumlade in på deras rum. Där inne upptäcker jag att båda sover som små grisar i sina sängar.
När jag kommer tillbaka till vårt rum sover nästan Martin igen *grrr*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0