Effektivitet

Snacka om effektivitet!
Nästan så att jag blir en aning impad av mig själv faktiskt. Det är mycket jag kan förbättra men en sak är jag ganska bra på - shoppa! *skratt*

På bara en liten stund hann jag kryssa av alla mina ärenden i stan och kom inte hem tomhänt precis......
Lite andra diverse saker slank också med i min shoppinghysteri, såsom en trimmer och en klotgrill :-)

Tröjor, strumpor och kalsonger till olika familjemedlemmar finns numera här hemma - fortfarande ouppackade från kassarna.
Har dessutom varit på apoteket en sväng idag också och har nu inhandlat fästinghalsband till Basti. Hittade en på honom i morse och den lilla jäkeln - fästingen alltså - höll sig kvar av alla sina krafter så tyvärr kom inte huvudet ut. Har tvättat av det och nu får vi hoppas att det inte blir inflammerat.

Har hunnit dammsuga och hämta Erik och hans kompis Rasmus också från dagis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0