Grekiskt åksjuketuggummi

Hade ju laddat upp med diverse olika preparat för att undvika åksjuka.
Tänkte att jag skulle gå ut hårt och hade därför plockat fram det grekiska tuggummit jag fått av Sofie. Det skulle man tugga i ca 10 min.
Efter 10 minuters tuggande kan jag säga att jag var aningen tveksam över huruvida detta verkligen var ett åksjuketuggummi eller ej. Det kändes mer som ett bedövningstuggummi!
Den bakre delen av tungan + kinderna domnade bort och det kändes ungefär som om man varit hos tandläkaren och fått en rejäl bedövning.
Det höll i sig så i ca 10 minuter och sen försvann det bara plötsligt.
Om det verkar - tja, det återstår ju bara att se. Tänkte verkligen utmana ödet genom att sitta och blogga en liten stund. Blir jag inte åksjuk då... ja, då var det verkligen ett effektivt tuggummi!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0